اتوماسيون
صنعتي

خلاصه ICC 2021: برنامه هاي كاربردي نسل بعدي و همكاري جهاني در دومين كنفرانس مجازي ما
توسط داگ دادلي، اتوماسيون القايي
در 29 سپتامبر 2021
خلاصه ICC 2021

كنفرانس انجمن جرقه زني 2021 دومين حمله اتوماسيون القايي به دنياي كنفرانس مجازي را رقم زد و بار ديگر ثابت كرد كه صرف نظر از فاصله فيزيكي بين ما، ICC هميشه جامعه جهاني جرقه زني را گرد هم خواهد آورد. كنفرانس امسال كه در 21 و 22 سپتامبر برگزار شد، نهمين ICC ما و بزرگترين كنفرانس ما بود. با تكيه بر موفقيت سال گذشته، ICC را با تركيب دو پلتفرم آنلاين و ارائه تغييرات جديد در چند جلسه مورد علاقه طرفداران، توسعه داديم.

در حالي كه ما دوست داشتيم انجمن Ignition را در فولسوم، كاليفرنيا با قدرت كامل ببينيم، از مشاركت مشتاقانه در جريان فعاليت Attendify، چت‌هاي جلسه و ملاقات‌هاي مجازي Wonder هيجان‌زده شديم. Wonder با ويژگي‌هاي چت ويديويي با استفاده آسان، بهترين چيز بعدي را براي حضور در لابي مركز هريس فراهم كرد و به شركت‌كنندگان اين فرصت را مي‌دهد تا از هر كجا با هم ارتباط برقرار كنند. Attendify به شركت‌كنندگان راه ساده‌اي براي جابه‌جايي بين رويدادهاي زنده و جلسات از پيش ضبط‌شده، اعلام حضور و اشتراك‌گذاري در تالار شهر، و بردن كوله‌پشتي‌هاي IA با انجام برخي بازي‌هاي به سبك Where's Waldo داد. همانطور كه اندرو مارتين از Dematic اظهار داشت: "اين عالي است كه بتوانم همه چيز را در اينجا از راحتي خانه خود تماشا كنم ☕ مي توانم به اين عادت كنم!"

اگر كنفرانس را از دست داده‌ايد، يا مي‌خواهيد دوباره از يك جلسه خاص بازديد كنيد، تمام محتواي ICC امسال به‌صورت رايگان، بر حسب تقاضا، درست در اينجا، با استفاده از آدرس ايميل و كد رويداد مورد استفاده شركت‌كنندگان در هنگام ثبت‌نام در كنفرانس، در دسترس است.

اگر هرگز براي كنفرانس ثبت نام نكرده ايد، همچنان مي توانيد آن را به صورت درخواستي تماشا كنيد. فقط در اينجا ثبت نام كنيد و يك ايميل با جزئيات ورود به شركت در شركت دريافت خواهيد كرد.

 

كليدي

سخنراني كليدي هوشمندتر، سريع تر، قوي تر مي شود!
ما با مصاحبه موسس، رئيس و مدير عامل IA، Steve Hechtman و ديگر رهبران شركت، همه چيز را با سخنراني اصلي امسال مخلوط كرديم و از فرمت مجازي استفاده كامل كرديم. آنها با هم، بينشي در مورد چگونگي رشد IA و جامعه جرقه زني در طول سال گذشته و آنچه در آينده خواهد داشت ارائه كردند. يكي از مضامين اصلي سخنراني، و در نتيجه تمام ICC، وفاداري، صداقت و اشتياق جامعه Ignition بود. كارل گولد، مدير مهندسي نرم‌افزار، آن را «همدلي فني» ناميد و گفت كه بازخورد جامعه، عنصر مخفي است كه Ignition را به آنچه هست مي‌سازد.

بدون شك، بزرگترين تغيير سال انتقال IA به تبديل شدن به يك شركت از راه دور بود كه هنوز در Folsom مستقر است اما اكنون در سراسر ايالات متحده كارمندان دارد. اين نه تنها به ما اين امكان را مي دهد كه كارآمدتر كار كنيم، بلكه به كارمندان ما نيز اين امكان را مي دهد تا تعادل بين كار و زندگي بهتري ايجاد كنند. سخنراني اصلي علاوه بر اين به اين موضوع مي‌پردازد كه چگونه برنامه مشاركت دانشگاهي به دانشجويان كمك مي‌كند تا تجربه اتوماسيون در دنياي واقعي را كسب كنند، در حالي كه برنامه مسيرهاي فني به فارغ‌التحصيلان اخير اجازه مي‌دهد تا از تمام آنچه صنعت اتوماسيون ارائه مي‌كند نمونه بگيرند.

در طول سخنراني اصلي، استيو داستاني را در مورد استفاده اخير از Ignition براي يك پروژه خانگي به اشتراك گذاشت و دوباره از آنچه اين پلتفرم مي تواند انجام دهد شگفت زده شد. اين يك لحن عالي براي دو روز آينده ايجاد مي كند.

 

Build-a-Thon

اگر آن را (-a-thon) بسازيد، خواهند آمد
پس از غيبت آن در سال 2020، مي دانستيم كه بازگرداندن Build-a-Thon به معناي بزرگتر شدن از هميشه است. به همين دليل است كه از Vertech و Flexware Innovation - ادغام‌كننده‌هاي پرفروش 2019 و 2020 ما به ترتيب - خواستيم وارد عرصه Build-a-Thon شوند و ببينيم چه كسي مي‌تواند اپليكيشن بهتري بسازد.

كوين مك كلاسكي از طريق ساخت نسل بعدي HMI، مربي ريس تايسون از Flexware بود. به دنبال يك فلسفه HMI با كارايي بالا و ناوبري مجدد از ابتدا، ريس منبعي باورنكردني ساخت كه داراي 3 حالت مؤلفه پاسخگوي تلفن همراه، و يك موتور پيش بيني براي استفاده از يادگيري ماشيني، به همراه يك منوي پشتيباني حاوي فايل هاي gif است. اما نقطه مقاومت واقعي، ويژگي ويديويي بود كه به طور كامل در Ignition تنظيم شده بود، كه ريس با تماس با Flexware HQ آن را نشان داد.

اما وقتي آرا شمارش شد، برنده Build-a-Thon 2021، رايان كراونور Vertech بود كه با كمك تراويس كاكس داشبورد نسل بعدي را ساخت. يكي از چشمگيرترين ويژگي‌هاي داشبورد رايان، پياده‌سازي الكساي آمازون بود، كه او با ايجاد يك داشبورد ويجت كامل در محل و تنها با دستورات صوتي آن را نشان داد. فراتر از آن، يك چارچوب KPI، داراي بسته منابع، نمادها، فونت‌ها، تم‌ها، به علاوه مجموعه‌اي از انيميشن‌ها، پشتيباني مي‌شد.

 

Vertech در مقابل Flexware

Vertech ممكن است Folsom را پيروز كرده باشد، اما برنده واقعي انجمن Ignition است زيرا مي‌توانيد تمام منابع شگفت‌انگيز Build-a-Thon رقبا را همين حالا در Ignition Exchange دانلود كنيد:

Vertech: داشبورد نسل بعدي، چارچوب KPI، تم سايبر بنفش (تاريك و روشن)

Flexware: Perspective Faceplate Library، Perspective HMI Framewo

rk، يكپارچه‌سازي چت تيم‌هاي مايكروسافت، موتور پيش‌بيني مواد، Talkbox - كنفرانس ويديويي در داخل Ignition

اوه، و ما نمي‌توانيم به نمايش نيمه‌وقت اشاره نكنيم: ويديوي IA Department of Funk براي آهنگ اصلي آن‌ها «Champion» كه Build-a-Thon را سرگرم‌كننده‌تر كرد.

 

 

 

گالري Discover نوآوري هاي جديدي را به ارمغان مي آورد
گالري ديسكاور يكي از محبوب ترين گالري ها است و دليل خوبي هم دارد. نمايشگاه ويدئويي امسال از پروژه‌هاي استثنايي اعضاي انجمن Ignition نشان مي‌دهد كه اين انجمن چقدر متنوع و خلاقانه است، با برنامه‌هاي كاربردي از راه‌حل‌هاي جمع‌آوري داده‌هاي بستر مايع گرفته تا اجراي سيستم خودروي هدايت‌شونده خودكار (AGV) براي انتقال مواد به‌طور مستقل در سراسر جهان. يك تسهيلات

 

برندگان جايزه Firebrand

امسال شاهد چهار نوع متمايز از برندگان جايزه Firebrand بوديم. پروژه BHP HMI با عملكرد بالا را برجسته مي كند كه بيش از يك ميليون نقطه داده را از هزاران دستگاه در بيش از 30 مكان جمع آوري مي كند. بسته سيستم اتوماسيون CPM Beta Raven، از جمله رابط MillMaster، براي خودكارسازي تأسيسات توليد خوراك Smithfield Hog Production در ميلفورد، يوتا برنده شد. كرومارتي سيستم مديريت يكپارچه كشتي (SIMS) مورد تاييد DNV-GL را براي بهبود مديريت داده و ايمني براي كاتاماران هاي آلومينيومي پرسرعت توسعه داد. در نهايت، پروژه موضعي DMC ايجاد يك آزمايشگاه با ظرفيت بالا را بررسي كرد كه قادر به پردازش 100000 آزمايش PCR COVID-19 در روز بود و همه آن را تنها در نه ماه ساخت.

 

"چه كسي آن را روي كارت يكنوع بازي شبيه لوتو پنل توسعه دهنده خود داشت؟"
مدير مهندسي نرم افزار كارل گولد و معاون فناوري كلبي كلگ بازگشتند تا نگاهي دزدكي به آينده Ignition داشته باشند. تمركز كوتاه‌مدت دقيقاً بر بهبود قابليت، پايداري و عملكرد Ignition 8.1 بود كه اكنون بيش از 80000 بار دانلود شده است و تا سه ماهه سوم سال 2026 تحت جدول زماني انتشار جديد توسعه يافته از پشتيباني بلندمدت برخوردار خواهد بود. علاوه بر قطارهاي آزادسازي هر 5 هفته، اين امر از طريق افزايش تست خودكار و بهبود همكاري توسعه/پشتيباني انجام شده است. فراتر از ويژگي‌هاي بزرگ جديد اضافه شده در سال جاري - لوله‌هاي پرسپكتيو، استانداردسازي Docker، و كنترل كليد پرسپكتيو - كارل و كولبي تأكيد كردند كه همچنان در حال «عرق كردن چيزهاي كوچك» مانند سرعت بارگذاري سريع‌تر هستند.

سه تا شش ماه آينده نويد ارائه مجموعه‌اي از به‌روزرساني‌هاي جديد از جمله نمودار برنامه زمان‌بندي تجهيزات پرسپكتيو، ترسيم دوبعدي بومي، داشبورد متريك، ابزار گزارش برچسب براي سيستم‌هاي بزرگ‌تر و پيچيده‌تر، كاوشگر پيكربندي نمايش و بسياري موارد ديگر را مي‌دهد.

در يك پرسش و پاسخ بسيار فعال، انجمن Ignition گپ را با سوالات ماهرانه پر كرد. كارل و كولبي به سرعت در مورد پشتيباني مستمر ويژن تا سال 2027، چند پيش‌نمايش نسخه 8.2 و برنامه‌هاي آتي براي صدور مجوز Docker بحث كردند. بيش از هر چيز، تأكيد كرد كه جامعه چقدر براي پيشرفت پلتفرم Ignition حياتي است.

 

Champs

Champs جديد تبادل
Build-a-Thon تنها راهي براي ادغام‌كنندگان براي نشان دادن مهارت‌هاي خود در سال جاري نبود. براي چالش تبادل جرقه زني، ما از جامعه جرقه زني خواستيم كه خلاقانه ترين منابع خود را در تبادل جرقه بارگذاري كنند و آنها نااميد نشدند. نه تنها اين، بلكه در حالي كه اين كار را انجام مي دادند، در تي شرت هاي انحصاري Exchange خود نيز جذاب به نظر مي رسيدند. منابع برتر عبارت بودند از:

كنترلر پرسپكتيو AC توسط پيتر اوشي
GeoFence توسط الكس مارسي
كتابخانه دستگاه هاي ورودي/خروجي توسط Arnaud De Clerck
ذكر افتخار: نمونه Heatmap توسط متيو آير
به برندگان چالش تبادل 2021 ما تبريك مي‌گوييم! ما مشتاقيم ببينيم سال آينده چه خواهيد ساخت!

 

پنل صنعت همه چيز را به سطح سازماني برد
پانل صنعت بر روي غلبه بر چالش هاي تحول ديجيتال در سطح سازماني متمركز شد. اين جلسه پر سر و صدا بر روي استفاده همزمان از فناوري‌هاي لبه و ابري براي دموكراسي كردن داده‌ها، ديجيتالي كردن دانش قديمي براي افزايش قابليت پيش‌بيني و كارايي، و بررسي اينكه چرا تحول ديجيتال به همان اندازه كه نرم‌افزار يا سخت‌افزار مربوط به تغييرات فرهنگي است، پرداخت.

سخنرانان تاكيد كردند كه به دليل سرمايه گذاري اوليه بزرگ و الزامات منحصر به فرد هر شركت، راه حل هاي سازماني نياز به يك سخنگوي قوي براي همكاري با سهامداران دارد. تاد آنسلينگر، متخصص IIoT و اتوماسيون در شورون، توصيه كرد: «در داستان‌گويي مهارت داشته باشيد».

نتايج تجاري و موانع پذيرش بايد از همان ابتدا شناسايي شوند. جاناتان ساندرز، مدير فناوري در شركت Stolle Machinery، در مورد تحول ديجيتال گفت: "وقتي آن را به سطح شركتي مي رسانيد، بايد مقياس را در نظر بگيريد." همه اعضاي پانل موافق بودند كه مزاياي ارائه فناوري Industry 4.0 به كل سازمان بسيار بيشتر از هر گونه چالش بالقوه است.

 

پنل صنعت

سفارشي كردن تجربه كنفرانس با جلسات انجمن
ما بيخود آن را كنفرانس انجمن جرقه زني نمي ناميم. ادغام كنندگان و كاربران نهايي در سراسر جهان در اين سال جلسات روشنگري را ارائه كردند. يكي از بزرگترين مزاياي فرمت مجازي نحوه آزادسازي آن بود

علاقه مندان براي مديريت تجربه خود، انتخاب بين جلسات از پيش ضبط شده و زنده كه موضوعات زيادي را پوشش مي دهند.

برخي از جلسات بر روي اينجا و اكنون تمركز داشتند، با كاوش در مورد پايش داده ها در تأسيسات توليد واكسن كوويد-19 و راه حل هاي عملي براي كمك به شركت هاي آب در استفاده از جديدترين نوآوري هاي كم هزينه و با راندمان بالا. ديگران به سمت آينده روي آوردند و بررسي كردند كه چگونه مي توان از ابر براي افزايش انعطاف پذيري استفاده كرد، از رابط هاي خارج از صنعت اتوماسيون براي طراحي HMI الهام گرفت و فناوري هاي جديد را به عنوان راهي براي جذب نسل بعدي مهندسان پذيرفت.

تعدادي از ارائه دهندگان تحت پوشش ضرب المثل احتراق قرار گرفتند و نشان دادند كه چگونه مي توان تجربه UI را بهبود بخشيد، كل سيستم ها را با MQTT متصل كرد و با استفاده از Inkscape گرافيك Perspective سفارشي ايجاد كرد. ايوانا شنك، كارشناس يادگيري ماشين در Enuda AB، در جلسه خود در مورد توسعه و وارد كردن الگوريتم‌هاي يادگيري ماشين به Ignition براي فعال كردن تعمير و نگهداري پيش‌بيني خودكار، گفت: «كوچك شروع كنيد، ياد بگيريد و در طول مسير بسازيد.

يك جلسه با عنوان "همكاري در تحول ديجيتال براي مقياس سازماني!" يك گام از فناوري عقب نشيني كرد و افراد پشت آن را در نظر گرفت و در مورد اهميت همكاري در پروژه هاي بزرگ، چند رشته اي و چند سايتي بحث كرد. اين جلسه نشان داد كه چگونه انجمن Ignition فضايي از همكاري را كه جايگزين رقابت مي شود، تقويت مي كند. J.C. Harrison، مدير مهندسي سيستم در Roeslein & Associates گفت: "اعتماد و فروتني يك معامله بزرگ است." "اين يك جامعه اشتراك گذاري است."

 

Opto 22

نمايش، نگو با نمايش‌هاي نمايشي غرفه‌دار
يكي ديگر از جنبه هاي كنفرانس كه امسال بازگشت، تظاهرات غرفه داران بود. به عنوان انسان، گاهي اوقات ما به سادگي نياز داريم كه يك تكه فناوري را در عمل ببينيم و شركاي اكوسيستم Ignition ما بيشتر از آن مايل بودند كه جديدترين محصولات و راه حل ها را به اشتراك بگذارند. با پوشش طيف وسيعي از سخت‌افزار براي افزايش امنيت و نظارت از راه دور در لبه و در فضاي ابري، هر رويداد نمونه‌اي از راه‌هاي هيجان‌انگيز و قدرتمند را براي ارتقاي سيستم با گسترش دسترسي به داده‌ها ارائه مي‌دهد.

 

ICC با برنامه بين المللي چند زبانه مي شود
ICC امسال همچنين شامل يك برنامه كامل بين المللي بود. اين جلسات با پوشش موضوعاتي از افزايش دسترسي به داده ها با جرقه شمع و استفاده از پرسپكتيو براي ساخت پروژه هاي پويا سريعتر از هميشه گرفته تا بازديد از سيستم جرقه زني پرنو ريكارد در سايت معروف مارسي، مكاني را براي توزيع كنندگان Ignition فراهم كرد تا در مناطق زماني و زبان هاي مختلف با هم ارتباط برقرار كنند. . «برنامه بين‌المللي امسال تعهد توزيع‌كنندگان ما را به ارائه بهترين خدمات در كلاس به جوامع محلي احتراق نشان مي‌دهد. آني وايز، مدير توزيع بين‌المللي، گفت: شركت‌كنندگان بين‌المللي به مجموع 25 جلسه محتواي هفت زبان دسترسي داشتند. "با موفقيت امسال، ما مشتاقانه منتظر غني سازي تجربه براي سال 2022 هستيم."

 

آينده ICC
هيچ‌كس نمي‌داند جهان در يك سال آينده چگونه خواهد بود، اما يك چيز مسلم است: انجمن Ignition سال آينده دوباره براي ICC گرد هم مي‌آيد، چه در Folsom يا مجازي يا نوعي هيبريد زنده/مجازي. انتظار مي رود در آينده نزديك اطلاعيه هايي در مورد تاريخ و قالب كنفرانس سال آينده بشنويد. تا آن زمان، در فيد خبري ما مشترك شويد و ما را در رسانه هاي اجتماعي دنبال كنيد تا در مورد همه چيز Ignition به روز بمانيد.

قبل از امضا، مي‌خواهيم از همه كساني كه امسال در جلسات شركت كردند يا در كنفرانس شركت كردند تشكر كنيم. ما از شما و معناي شما براي جامعه جرقه زني قدرداني مي كنيم. شما همان چيزي هستيد كه ICC در مورد آن است! از همه محتواي درخواستي لذت ببريد و به ما بگوييد چگونه مي توانيم كنفرانس سال آينده را بهتر از هميشه كنيم!

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۲۳:۵۷ ] [ شاهان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی