راهنماي استفاده از ريموت كنترل ساگا
اطلاعات فني و تصاويري كه در اين راهنما نشان داده شده اند فقط براي اهداف اطلاعاتي هستند. بدون ضمانت، صريح يا ضمني، از جمله
ضمانتهاي تجاري يا تناسب اندام براي يك هدف خاص، با توصيف و تصوير ايجاد ميشوند
محصولات نشان داده شده در اين راهنما Conductix هيچ ضمانتي (و هيچ مسئوليتي) در مورد عملكرد تجهيزات يا عملكرد تجهيزات نمي دهد
سيستم هاي ساخته شده بر اساس طراحي مشتري يا توانايي هر يك از محصولات آن براي ارتباط، عملكرد يا عملكرد با هر بخش از سيستم هاي مشتري
توسط Conductix ارائه نشده است.
فروشنده موافقت مي كند كه كالاهاي فروخته شده در اين قسمت را به دليل نقص فني و مواد كشف شده و گزارش شده به آن، تعمير يا تعويض كند.
فروشنده ظرف يك سال پس از ارسال چنين كالاهايي به خريدار.
به استثناي مواردي كه ماهيت نقص به گونهاي باشد كه به تشخيص فروشنده، انجام تعميرات در محل مناسب باشد، تعهد فروشنده به رفع آن
عيوب بايد محدود به تعمير يا جايگزيني (به انتخاب فروشنده) نقطه FOB حمل اصلي توسط فروشنده باشد، هر قطعه اي كه در معرض خطر به فروشنده بازگردانده مي شود و
هزينه خريدار قطعات معيوب جايگزين شده توسط فروشنده به مالكيت فروشنده تبديل مي شود.
فروشنده تنها در صورتي موظف به انجام چنين تعمير يا جايگزيني است كه خريدار فقط در خدمات توصيه شده توسط فروشنده استفاده كرده باشد.
فقط طبق مجوز فروشنده تغيير داده شده است. فروشنده مسئوليتي در قبال عيوب ناشي از نصب نامناسب، سهل انگاري، يا استفاده نادرست يا از حالت عادي ندارد.
ساييدگي و پارگي.
علاوه بر اين، تعهد فروشنده بايد با ضمانت سازنده محدود شود (و ديگر توسط فروشنده تضمين نمي شود) براي تمام قطعات خريداري شده از ديگران
بر اساس داده هاي منتشر شده، مشخصات يا اطلاعات عملكردي كه توسط فروشنده يا براي آن طراحي نشده است.
علاوه بر اين، فروشنده موافقت مي كند كه هر كالايي را كه با مشخصات يا مشخصات قابل اجرا مطابقت ندارد، جايگزين كند يا به انتخاب فروشنده بازپرداخت قيمت فروش ارائه دهد.
كه با موارد توافق شده براي عرضه متفاوت است كه عدم انطباق آن كشف شده و فوراً ظرف سي (30) روز پس از ارسال به فروشنده گزارش مي شود.
خريدار. تعهد فروشنده براي جايگزيني يا بازپرداخت قيمت خريد براي كالاهاي نامنطبق زماني ايجاد مي شود كه خريدار چنين كالاهايي را نقطه FOB از
ارسال اصلي توسط فروشنده با ريسك و هزينه خريدار. كالاهايي كه توسط فروشنده جايگزين مي شوند به مالكيت فروشنده تبديل مي شوند.
هيچ ضمانت يا ضمانتي در مورد هر چيزي كه توسط فروشنده ساخته يا فروخته شده است، يا خدمات انجام شده وجود ندارد، به جز در مورد مالكيت و عاري از هرگونه تحميل
و به جز مواردي كه در اينجا به صراحت بيان شده است و به طور خاص و بدون محدود كردن موارد فوق، هيچ ضمانت يا ضمانت صريح يا ضمني وجود ندارد.
قابليت تجارت يا مناسب بودن براي هر هدف خاص يا در برابر ادعاي نقض يا موارد مشابه.
فروشنده هيچ گونه ضمانتي (و هيچ مسئوليتي نمي پذيرد) در مورد عملكرد تجهيزات يا عملكرد سيستم هاي ساخته شده به طراحي خريدار يا توانايي هر يك از آنها
كالاها براي ارتباط، كار يا عملكرد با هر بخش از سيستم خريدار كه توسط فروشنده ارائه نشده است.
مسئوليت فروشنده در قبال هر ادعايي، اعم از قرارداد، جرم (از جمله سهل انگاري)، يا هر گونه ضرر و زيان ناشي از، مرتبط با يا
ناشي از ساخت، فروش، تحويل، فروش مجدد، تعمير، جايگزيني يا استفاده از هر يك از محصولات يا خدمات به هيچ وجه نبايد از قيمت پرداخت شده تجاوز كند.
براي محصول يا خدمات يا هر بخشي از آن كه منجر به ادعا مي شود. در هيچ موردي فروشنده مسئوليتي در قبال پيامدها، خاص، اتفاقي يا
ساير خسارات، و همچنين فروشنده در رابطه با صدمات شخصي يا آسيب به دارايي كه موضوع اين مقاله نيست، مسئوليتي ندارد، مگر اينكه منتسب به موارد ناخالص باشد.
رفتار نادرست فروشنده، كه به معناي عمل يا ترك فعل فروشنده است كه نشان مي دهد بي توجهي به عواقب قابل پيش بيني آن را نشان مي دهد.
فروشنده مسئوليتي در قبال انتخاب نادرست مدل ها يا مواردي كه محصولات بيش از ظرفيت ها و طرح هاي رتبه بندي شده و توصيه شده استفاده مي شود ندارد.
عملكردها يا تحت شرايط غيرعادي فروشنده هيچ مسئوليتي در قبال از دست دادن زمان، آسيب يا صدمات وارده به اموال يا افراد ناشي از استفاده ندارد
از محصولات فروشنده خريدار بايد فروشنده را از كليه مسئوليت ها، ادعاها، دعاوي و هزينه هاي مربوط به ضرر يا خسارت ناشي از آن بي ضرر نگه دارد.
بهره برداري از محصولات يا استفاده از خدمات، به ترتيب، فروشنده و بايد از هرگونه دعوا يا اقدامي كه ممكن است ناشي از آن به نام خريدار باشد دفاع كند -
مشروط بر اينكه فروشنده اين حق را خواهد داشت كه از هرگونه شكايت يا اقدامي براي حساب خريدار دفاع كند. موارد فوق بايد درمان انحصاري باشد
خريدار و كليه اشخاص و حقوقي كه از طريق خريدار ادعا مي كنند.
دانش OT نه تنها براي كمك به كاركنان فناوري اطلاعات در استفاده مؤثرتر از داده ها، بلكه براي اطمينان از ادامه انجام عمليات اساسي و روزمره مانند تعمير و نگهداري در دارايي هاي قديمي، بايد حفظ شود. اين امر بهويژه براي شركتهايي كه بهجاي جايگزيني عمدهفروشي داراييها، درگير بهروزرسانيهاي اتوماسيون افزايشي هستند، مهم است، زيرا آنها به خدمات تركيبي از تجهيزات قديمي و جديد نياز دارند.
به گفته كاكس، شكاف در حال ظهور مهارت هاي OT در واقع از بسياري جهات يك مسئله شديدتر از شكاف مهارت هاي فناوري اطلاعات است، زيرا كمبود واقعي متقاضي وجود دارد و توجه كمتري به اين مشكل مي شود. با توجه به نزديك شدن به بازنشستگي بسياري از بچههاي پرفروش، اين امر ميتواند منجر به اختلالات اساسي در تجارت در آينده شود.
بسياري از افرادي كه واقعاً طرف OT حصار را درك مي كنند، بازنشسته مي شوند. اگر شركتها اكنون به آن رسيدگي نكنند، ممكن است بعداً براي انجام اين كار با مشكل واقعي روبرو شوند. افراد جديدي كه وارد ميشوند، اگرچه ممكن است فناوري اطلاعات و فناوريهاي جديدتر را درك كنند، هنوز بايد راهحلهايي طراحي كنند كه براي افراد عملياتي كارآمد باشد، و ما همچنان بايد بتوانيم آن تجهيزات OT را در حال اجرا نگه داريم. كاكس مي گويد. شركتهايي كه در فناوريهاي جديد سرمايهگذاري ميكنند نيز به برنامهاي نياز دارند تا چيزهاي قديمي را در چارچوب جديدتري قرار دهند. در غير اين صورت، آنها بعداً با شكاف بزرگي روبرو خواهند شد كه اگر چيزي خراب شود، نمي توانند آن را برطرف كنند. اگر اين شركتها در حال حاضر توجه نكنند، به جايي ميرسند كه زمان خرابي زيادي دارند و بايد پول زيادي خرج كنند.»
ادامه مطلب
بازدید: