اتوماسيون
صنعتي

اندازه گيري و فناوري هاي ارتباطي صنعتي
تاريخ انتشار: شنبه 1391/01/01
دكمه اشتراك گذاري فيس بوك دكمه اشتراك گذاري توييتر دكمه اشتراك گذاري دكمه اشتراك گذاري ايميل دكمه اشتراك گذاري واتساپ
فن آوري هايي براي دقيق كردن اندازه گيري، فرآيندهاي قابل اعتماد و كارآمد مديريت دارايي كارخانه.


Memosens 2.0
تنها با نوآوري مداوم است كه مي‌توانيم همگام باشيم و حتي از تقاضاهاي در حال تغيير سريع امروزي در مورد اتوماسيون فرآيند جلوتر باشيم. ما فناوري‌هاي حسگر خود را با همكاري مؤسسات تحقيقاتي و بر اساس خواسته‌هاي مشتريان خود توسعه مي‌دهيم. با اين حال، نوآوري در سنسور متوقف نمي شود. ارتباطات صنعتي و فناوري هاي مديريت داده براي آماده شدن براي تحول ديجيتال بسيار مهم هستند.

1. Memosens 2.0: فناوري حسگر پيشرفته بارگذاري مجدد شده است


فناوري ضربان قلب
با فناوري ديجيتال Memosens 2.0 زندگي را آسان تر كنيد، ايمني فرآيند را افزايش دهيد و در ارتباط بمانيد

 پي ال سي تكنولوژي Memosens تكنولوژي تجزيه و تحليل مايعات را متحول كرده است. مقدار اندازه گيري شده را به سيگنال ديجيتال تبديل مي كند و آن را به صورت القايي به فرستنده منتقل مي كند و مشكلات مربوط به رطوبت را از بين مي برد. با هشدارهاي سيگنال در صورت اختلال در انتقال، Memosens انتقال امن داده را براي افزايش دسترسي به نقطه اندازه گيري و فرآيندهاي بدون مشكل ارائه مي دهد. با Memosens 2.0، نقاط اندازه گيري كاملاً آينده نگر و براي IIoT آماده مي شوند.

2. فناوري ضربان قلب


آنالايزرهاي كايزر رامان
گرفتن نبض اندازه گيري شما

آيا مي خواهيد در دسترس بودن كارخانه خود را افزايش دهيد و هزينه ها را كاهش دهيد؟ فناوري Heartbeat تشخيص و تأييد دائمي را بدون وقفه در فرآيند تضمين مي كند. اين كاركرد گياهي مقرون به صرفه و ايمن را در طول كل چرخه زندگي تضمين مي كند. طيف وسيعي از دستگاه‌هاي Endress+Hauser با فناوري Heartbeat موجود است كه عملكردهاي تشخيصي، تأييد و نظارت را براي بهينه‌سازي فرآيند تركيب مي‌كند.

3. طيف سنجي رامان - تكنولوژي پيشرفته آناليز نوري


iTHERM TrustSens
ابزارهايي با كارايي بالا كه اندازه گيري تركيب و كيفيت شما را از آزمايشگاهي به فرآيند ديگر انجام مي دهند

 پي ال سي  دلتا فن‌آوري پيشرفته آناليز نوري ما از قدرت طيف‌سنجي رامان براي انجام اندازه‌گيري‌هاي شيميايي پيوسته و بي‌درنگ در هر محيطي بدون نياز به استخراج، آماده‌سازي يا از بين بردن نمونه بومي استفاده مي‌كند. با بيش از 40 سال تجربه، عمق و وسعت مجموعه ما به مشتريان ما بينش شيميايي را امكان مي دهد كه توسعه محصول را ساده مي كند، مقياس پذيري تحليلي را ارائه مي دهد و كيفيت محصول را از طريق اتوماسيون فرآيند تضمين مي كند.

آنالايزرهاي كايزر رامان
همه سيستم‌هاي تحليلگر ما از فناوري مشترك بهره مي‌برند و امكان انتقال آسان دانش و پروتكل‌ها را از آزمايشگاه تحقيق و توسعه به توليد مي‌دهند.

كاوشگرهاي كايزر رامان
ما راه حل هاي كاوشگر قوي، قابل اعتماد و با كارايي بالا براي تمام مراحل ماده - جامدات، مايعات و گازها ارائه مي دهيم.
براي كسب اطلاعات بيشتر، به www.غير مجاز مي باشدi.com/products مراجعه كنيد

4. سنسور دماي خود كاليبره كننده iTHERM TrustSens


برنامه اسكنر Netilion
فناوري حسگر برنده جايزه به كاهش ريسك، بهبود ايمني فرآيند در كاربردهاي حياتي كمك مي كند

Endress+Hauser اولين فناوري سنسور دماي خود كاليبره شده در جهان را توسعه داده است كه به طور خاص براي كاربردهاي بهداشتي كه نياز به رعايت دقيق مقررات FDA و قوانين GMP دارند طراحي شده است. واحد حسگر يك سنسور استاندارد Pt100 RTD را با يك عنصر مرجع نقطه ثابت بسيار دقيق تركيب مي كند كه از اثر دماي كوري براي توليد سيگنال كاليبراسيون استفاده مي كند. طراحي برنده جايزه به به حداقل رساندن ريسك و عدم قطعيت هاي اندازه گيري در فرآيندهاي حياتي كمك مي كند.

5. دوقلوهاي ديجيتال


راه اندازي ايمن
توضيح دوقلو ديجيتال بسيار ساده است. ايده اين است كه يك نسخه ديجيتالي از يك چيز واقعي در ابر يك محصول، فرآيند يا خدمات ايجاد كنيم.

دوقلو ديجيتال در تمام بخش‌هاي صنعتي اهميت فزاينده‌اي پيدا مي‌كند. به عنوان رابط بين دستگاه‌ها و اجزاي فيزيكي در دنياي ديجيتال خدمت مي‌كند و نمايش پلتفرم‌هاي كامل توليد را در سيستم‌هاي فناوري اطلاعات براي شبيه‌سازي، كنترل و بهبود فرآيندها ممكن مي‌سازد. با اطلاعات و داده‌هاي خود، دوقلو ديجيتال كليد اتصال مجازي زنجيره‌هاي ارزش و كاربردهاي ديجيتال در كل چرخه حيات است.

مفهوم دوقلو ديجيتال يك جنبه مهم در ديجيتالي كردن سيستم هاي توليد مشتريان ما است. به همين دليل، مهم است كه توليدكنندگان و اپراتورهاي كارخانه استانداردهاي مشتركي را ايجاد كنند تا تبادل اين اطلاعات به راحتي و ايمن انجام شود.

وقتي در مورد IIoT يا Industry 4.0 صحبت مي كنيم، به دستگاه هاي هوشمند اشاره مي كنيم. اين دستگاه هاي هوشمند هميشه داده هاي ارزشمندي  پي ال سي  را ارائه مي دهند. اين در تضاد با راه حل هاي مستقلي است كه ما اغلب در گذشته در محيط صنعتي داشتيم.

مي‌توان اين دستگاه‌ها را به ابر متصل كرد و از دوقلوهاي ديجيتالي براي ساخت نسخه مجازي آن‌ها استفاده كرد، بعداً در حين كار، تمام داده‌ها در فضاي ابري جمع‌آوري مي‌شوند و دوقلوهاي ديجيتالي مي‌توانند ياد بگيرند كه چگونه همتاي آن تيك مي‌زند.

6. رابط ماشين انساني (HMI) براي uni

عمليات انجام شده


برنامه SmartBlue
راه اندازي سريع و آسان نقاط اندازه گيري شما با رابط ماشين انساني استاندارد HMI ما

سادگي از طريق يكنواختي - نصب دستگاه‌هاي مختلف با فناوري‌هاي اندازه‌گيري مختلف در فرآيند شما مي‌تواند در راه‌اندازي، بهره‌برداري يا نگهداري  پي ال سي  چالش‌برانگيز باشد. با مفهوم عمليات يكپارچه رابط ماشين انساني (HMI)، مي‌توانيم به شما در غلبه بر اين چالش‌ها كمك كنيم. همه دستگاه هاي ما يك رابط كاربري يكسان ارائه مي دهند كه زندگي روزمره شما را آسان تر مي كند. زمان كمتر براي درك دستگاه به معناي زمان كمتر براي آموزش و زمان كمتر براي انجام وظايف شماست.

7. برنامه SmartBlue
دسترسي راحت و ايمن به دستگاه هاي شما

شما يك مكان امن و راحت را در شعاع 20 متري در اطراف دستگاه براي راه اندازي آن انتخاب مي كنيد. مخصوصاً در مكان‌هاي صعب العبور يا مناطق خطرناك، راه‌اندازي و راه‌اندازي دستگاه از طريق برنامه SmartBlue بسيار ارزشمند است. براي نگهداري همه داده ها هميشه در زمان واقعي در دسترس هستند. SmartBlue مبتني بر فناوري بي سيم Bluetooth® است و نيازي به درايور جداگانه اي ندارد. و داده ها به صورت رمزگذاري شده تبديل مي شوند. اين سيستم توسط موسسه معتبر آلماني فراونهوفر تاييد شده است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۰۱:۳۴ ] [ شاهان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی