اتوماسيون
صنعتي

سه نفر از متخصصان برجسته جهان در زمينه نوآوري هاي صنعتي با هم متحد شده اند و راه حل جديدي را ارائه مي دهند كه به توليدكنندگان كمك مي كند تا 90 درصد كاهش در زمان توسعه و افزايش سرعت در بازار داشته باشند.

PTC ، Microsoft و Rockwell Automation اين هفته از "Factory Insights as a Service" در مقابل ده ها هزار نماينده در تحول ديجيتال LiveWorx 2020 مجازي ، با قول دادن تأثير ، سرعت و مقياس بي سابقه به شركت ها با ابتكارات تحول ديجيتال ، "Factory Insights as a Service" را رونمايي كردند.

راه حل cloud keykey از فناوري FactoryTalk InnovationSuite ، ThingWorx ، Kepware و Vuforia استفاده مي كند ، در حالي كه از سرويس هاي قيمت محصولات دلتا cloud ، IoT و Microsoft Microsoft ، از جمله Azure IoT Hub و Azure IoT Edge استفاده مي كند.

اين توليدكنندگان را قادر مي سازد - در بخشهاي مختلف - به سرعت سايتهاي فردي را متصل كرده و پروژه هايي را در سراسر شبكه سازماني خود پياده كنند ، كه نظارت بر عملكرد توليد زمان واقعي ، نظارت و استفاده از دارايي ، سلولهاي كاري متصل و دستورالعمل هاي ديجيتالي و افزوده را پوشش مي دهد.

جيم هپلمن ، رئيس جمهور و مديرعامل PTC ، گفت: "" Factory Insights as a Service "به مشتريان صنعتي ما رويكرد تسريع تر و محكم تري در تحول ديجيتال ارائه مي دهد.

"اين پيشنهاد اعتماد به منابع فناوري اطلاعات و فناوري عملياتي را كاهش مي دهد و از همه مهمتر ، رويكرد اولين ارزش را دارد كه به مشتريان امكان مي دهد با كاهش پيچيدگي كه معمولاً به عنوان بخشي از اجراي اينترنت صنعتي امور (IIoT) انجام مي دهند ، در وقت و پول خود صرفه جويي كنند. و تلاش تحول ديجيتال. "

در محيط ديجيتال-اول امروز ، توليد كنندگان به راه حل هايي نياز دارند كه مسائل پيچيده زيرساخت ، چالش هاي دسترسي به داده ها و منابع كم شده را حل كند.

با استفاده از "بينش كارخانه به عنوان يك سرويس" ، توليدكنندگان مي توانند 90 درصد كاهش در زمان و هزينه توسعه و تا 90 درصد سريعتر از زمان براي ارزش را براي مهمترين موارد استفاده با ارزش بالا كه زيربناي تحول ديجيتال صنعتي است ، به دست آورند.

بليك مورت ، رئيس و مديرعامل اتوماسيون راكول گفت: "ساده سازي و تسريع ابتكارات تحول ديجيتال براي مشتريان ما عامل اصلي اتحاد ما با PTC و مايكروسافت است."

"" بينش كارخانه به عنوان يك سرويس "بر اساس پيشرفت هاي FactoryTalk InnovationSuite ساخته شده است تا برخي از حياتي ترين موارد استفاده را براي بهبود توليد ، دارايي و بهره وري نيروي كار به سرعت عملياتي كند ، در حالي كه نقشه راه تحول ديجيتال مشتريان ما را در آينده تأييد مي كند."

جيسون زندر ، معاون اجرايي مايكروسافت لاجورد در مايكروسافت ، نتيجه گيري كرد: "ما به قدرت همكاري براي كمك به شركت هاي توليد كننده در تسريع در ارائه ارزش به مشتريان خود و باز كردن فرصت هاي جديد تجاري اعتقاد داريم.

"با همكاري PTC و Rockwell Automation براي همگرايي فناوري اطلاعات و فناوري عملياتي ، ما به مشاغل اين قدرت را مي دهيم تا موارد استفاده مربوطه خود را به سرعت در مقياس - از دارايي ، نيروي كار و سطح توليد توليد براي سرعت بخشيدن به تأثير در سراسر شبكه توليد جهاني استفاده كنند."

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۰۹:۵۱ ] [ شاهان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی